Datahåndtering på Mit Tele
Når vi håndterer og lagrer dine data, er det vigtigt for os, at
du ved, hvordan det foregår, og at vi gør det på en lovlig og
sikker måde.
På disse sider finder du vores politik for behandling af
personoplysninger. Her beskriver vi, hvad vi bruger dine data til,
hvordan vi beskytter dem, og hvilke rettigheder du har hos
os.
- Samtykke - du kan give din accept til, at
vi kan bruge dine data på forskellig vis. Her kan du få et overblik
over, hvad vi kan bruge din accept til. Gå til samtykke her.
- Cookies - Vi
bruger cookies på vores hjemmesider.
Cookies er små tekstfiler, som bliver lagret på din computer, når
du besøger en hjemmeside. Cookies har forskellige funktioner, som
forbedrer din oplevelse på vores hjemmesider og giver os statistik
om brugen af hjemmesiden.
Når du besøger vores hjemmesider, bliver du informeret om,
hvad vi bruger cookies til. Du får også mulighed for at give dit
samtykke til, at vi bruger cookies til at lagre og hente data i fx
din mobil eller computer. De fleste browsere giver dig mulighed for
at blokere cookies. I vores cookieinformation kan
du finde mere information om, hvordan vi håndterer
cookies.
Kontaktoplysninger
Ansvarlig for personoplysninger Mit Tele
Mit Tele, CVR 25813286
Holmbladsgade 139, 2300 København
Databeskyttelsesofficer (DPO)
Hvis du har spørgsmål, forslag eller ønsker at diskutere,
hvordan vi tager hånd om dit privatliv i Mit Tele, skal du kontakte
vores databeskyttelsesofficer (DPO).
Mail: privat-liv@teliacompany.com
Kontakt ved håndtering af dine rettigheder
Hvis du vil ændre dit samtykke for, hvordan vi behandler
dine oplysninger
Du kan tilbagekalde dit samtykke ved at ringe eller maile til
vores kundeservice.
Telefon: 70 23 06 00.
Mail: klagenaevn@mittele.dk
Hvis du ikke længere vil modtage markedsføring fra
os
Har du givet samtykke til markedsføring, men ønsker du ikke
længere, at vi kontakter dig med direkte markedsføring af vores
produkter og tjenester via telefon, sms eller e-mail, kan du ændre
dit samtykke ved at ringe eller maile til vores
kundeservice.
Telefon: 70 23 06 00
Mail: klagenaevn@mittele.dk
Du kan også kontakte os via brev. Registreringen skal være
skriftlig og indeholde informationer om dit fulde navn,
personnummer og eventuelt abonnementsnummer.
Adresse: Holmbladsgade 139, 2300
København
Du kan også fravælge vores kommunikation ved at trykke på linket
Afmeld i e-mails eller ringe til det nummer, der står i slutningen
af vores sms'er.
Hvis du ønsker at få adgang til dine data
Du har ret til at få at vide, hvilke data vi behandler om dig.
Ønsker du dette, skal du sende os en skriftlig ansøgning. Den skal
være underskrevet af ansøgeren og indeholde informationer om dit
navn og personnummer. Vi har valgt at gøre det på denne måde, for
at være sikre på, at vi udleverer data til den rigtige
person.
Send anmodningen til:
Adresse: Holmbladsgade 139, 2300
København
eller
Mail: klagenaevn@mittele.dk
Vi sender indsigtsrapporten til din folkeregisteradresse inden
for en måned efter, at vi har modtaget ansøgningen.
Hvis du ønsker at få rettet data
Kontakt kundeservice for at bede om, at vi retter dine data.
Telefon: 70 23 06 00
Mail: klagenaevn@mittele.dk
Hvis du har indvendinger mod behandlingen af dine
data
Kontakt vores kundeservice, hvis du har indvendinger mod vores
behandling af dine data.
Telefon: 70 23 06 00
Mail: klagenaevn@mittele.dk
Dine øvrige rettigheder
Din ret til at begrænse vores behandling af din data og
til at få overdraget din data gælder fra den 25. maj 2018, hvor
EU's nye databeskyttelsesforordning, kendt som GDPR, træder i
kraft.
Hvis du vil søge erstatning
Hvis du vil søge erstatning for den måde, vi har behandlet din
data på, skal du sende os et skriftligt krav, der indeholder
informationer om dit navn, personnummer og eventuelt
abonnementsnummer.
Adresse: Holmbladsgade 139, 2300
København
Mail: klagenaevn@mittele.dk