Ekstra data


Bruger du alt data i dit abonnement?

Når du har brugt den inkluderet data bliver din hastighed sat ned, men du har også muligheden for at tilkøbe ekstra data og fortsætte med høj hastighed.

Pakker til alle behov

Hvis du får brug for at købe ekstra data kan du vælge den pakke der passer til netop dit behov. Der er både til dig der har brug for en lille smule ekstra data her og nu og til dig der har brug for at sætte fuld knald på forbruget. Pakken med ekstra data dækker resten af regningsperioden - altså frem til den 11. i måneden, hvor du får ny data i dit abonnement igen.

NUA TopUp
Alle priser er inkl. moms.

Data kan bruges i hele Danmark. Alle pakker kan kombineres, så du løbende kan købe mere data. Eventuelt ubrugt data bliver ikke overført til næste regningsperiode.

Ekstra data

I løbet af måneden bliver du automatisk informeret, når du nærmer dig grænsen for det inkluderede data.
Der bliver sendt en SMS når du har brugt 80% og 100%. Har du mobilt bredbånd vil du modtage sms'en via den medfølgende software til dit USB-modem.

Ved 100% vil du også blive omdirigeret til vores data forbrugsstyring der via en enkel internetside, giver mulighed for køb af ekstra data.

Hvis du ikke vælger at købe ekstra data sænkes hastigheden på din internetforbindelse til 120 kbit/s. Det koster ingenting men det går også meget langsomt. Ønsker du fuld fart på din forbindelse igen skal du blot købe en ekstra datapakke.

Køb af ekstra datapakke i EU

Hvis du får brug for at købe ekstra data i EU mens du på ferie, kan du vælge mellem tre pakker. Der er både til dig der har brug for en lille smule ekstra data på ferien og til dig der har brug for at sætte fuld knald på forbruget. Pakken med ekstra data dækker resten af regningsperioden - altså frem til den 11. i måneden, hvor du får ny data i dit abonnement igen. Du kan vælge følgende pakker:

1 GB ekstra data: 39 Kr.
2 GB ekstra data: 69 Kr.
6 GB ekstra data: 149 Kr.

Du kan læse mere om EU-Roaming her


Spærring for køb af ekstra datapakke

Ønsker du at spærre for muligheden for køb af ekstra datapakker, hvis du f.eks. har børn der bruger data på deres mobil, kan kundeservice hjælpe med aktivering af en spærring på dit abonnement.

Ring til kundeservice på tlf. 7023 0600 og få hjælp til dette.

Se priserne for ekstra data til erhverv her.