Mit Tele - Klage

Vil du klage over et køb foretaget hos Mit Tele, kan du herunder læse, hvordan du gør.


Hvis du ønsker at klage som forbruger
Hvis du vil klage over dine tjenester, regninger eller tilknyttede aftaler, skal du i første omgang kontakte Mit Tele's kundeservice på e-mail kundeservice@mittele.dk med angivelse af "klage" i emnefeltet eller ved at ringe til 70 23 06 00.

Mit Tele bestræber sig på at behandle din klage hurtigst muligt og indenfor 14 dage.

Skulle du mod forventning ikke få løst din klage, kan du skrive til Mit Tele's Klagenævnkunde-pleje@mittele.dk eller sende et brev til adressen: Mit Tele, att. Klagenævnet, Ørestads Boulevard 45, 2300 København S.
Hvis du herefter fortsat er uenig i afgørelsen, kan du henvende dig til nedenstående ankenævn.

  • Hvis din klage f.eks. vedrører din regning eller dit abonnement, kan du klage til Teleankenævnet, Axeltorv 6, 3. sal, 1609 København V, tlf. 33 18 69 00, www.teleanke.dk.
  • Hvis dit køb er foretaget online på MIT Tele´s hjemmeside, kan du også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du finder klageportalen her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/