Mit Tele - Klage
Vil du klage over et køb foretaget hos Mit Tele, kan du herunder læse, hvordan du gør.
Hvis du ønsker at klage som forbruger
Hvis du vil klage over dine tjenester, regninger eller tilknyttede
aftaler, skal du i første omgang kontakte Mit Tele's kundeservice
på e-mail kundeservice@mittele.dk
med angivelse af "klage" i emnefeltet eller ved at ringe til 70 23
06 00.
Mit Tele bestræber sig på at behandle din klage hurtigst muligt og
indenfor 14 dage.
Skulle du mod forventning ikke få løst din klage, kan du skrive
til Mit Tele's Klagenævn på kunde-pleje@mittele.dk
eller sende et brev til adressen: Mit Tele, att. Klagenævnet,
Holmbladsgade 139, 2300, København S.
Hvis du herefter fortsat er uenig i afgørelsen, kan du henvende
dig til nedenstående ankenævn.
- Hvis din klage f.eks. vedrører din regning eller dit
abonnement, kan du klage til Teleankenævnet, Axeltorv 6, 3. sal,
1609 København V, tlf. 33 18 69 00, www.teleanke.dk.
- Hvis dit køb er foretaget online på MIT Tele´s hjemmeside, kan
du også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog
hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl i
et andet EU-land. Du finder klageportalen her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/