Kompensation
Der gives kompensation ved særlige omstændigheder. Husk at det
er op til dig at henvende dig hvis du oplever en af følgende:
- Dit nummer er blevet porteret uden din tilladelse f.eks. hvis
du ikke har accepteret/underskrevet fuldmagt.
- Dit nummer ikke bliver porteret den dag det er aftalt (dette
gælder ikke hvis der er fejl i den oplyste information som f.eks
dit SIM-kortnummer).
- Du er uden telefoni i mere end 24 timer forårsaget af
overflytningen af dit nummer.
Kompensations størrelse
|
Uretmæssig nummerportering af kundens telefonnummer uden kundes
accept
|
500 kr. i engangsbeløb
|
Nummerporteringen bliver ikke gennemført på den med kunden
aftalte dato
|
50 kr. + 5 kr. pr. efterfølgende dag
|
Manglende telefonforbindelse i over 24 timer på grund af fejl i
nummerporteringen
|
50 kr. pr. dag kunden er uden telefoni
|
Kompensationen er gældende både i forbindelse med
nummerportering af fastnet- og mobilnummer. Skal kunden have
Bredbånd og/eller TV, gælder overstående ikke.
Taksterne er gældende pr. nummer og maksimalt 100 numre.
Ved kompensation for over 100 numre, skal du kontakte Mit Tele
Kundeservice.
Alle priser er inkl. moms og er gældende fra den 11. juni
2017.