Kompensation


Der gives kompensation ved særlige omstændigheder. Husk at det er op til dig at henvende dig hvis du oplever en af følgende:

  • Dit nummer er blevet porteret uden din tilladelse f.eks. hvis du ikke har  accepteret/underskrevet fuldmagt.
  • Dit nummer ikke bliver porteret den dag det er aftalt (dette gælder ikke hvis der er fejl i den oplyste information som f.eks dit SIM-kortnummer).
  • Du er uden telefoni i mere end 24 timer forårsaget af overflytningen af dit nummer.

Kompensations størrelse

Uretmæssig nummerportering af kundens telefonnummer uden kundes accept

500 kr. i engangsbeløb

Nummerporteringen bliver ikke gennemført på den med kunden aftalte dato

50 kr. + 5 kr. pr. efterfølgende dag

Manglende telefonforbindelse i over 24 timer på grund af fejl i nummerporteringen

50 kr. pr. dag kunden er uden telefoni

Kompensationen er gældende både i forbindelse med nummerportering af fastnet- og mobilnummer. Skal kunden have Bredbånd og/eller TV, gælder overstående ikke.

Taksterne er gældende pr. nummer og maksimalt 100 numre. Ved kompensation for over 100 numre, skal du kontakte Mit Tele Kundeservice.

Alle priser er inkl. moms og er gældende fra den 11. juni 2017.