Saldokontrol


Hold styr på samtaleforbruget og sæt loft på din månedlige telefonregning!

Saldokontrol betyder at du kan fastlægge en øvre grænse for hvad du vil tale for i en regningsperiode. Når det aftalte beløb er nået vil telefonen blive lukket, du kan dog stadig modtage opkald.

Du kan vælge en saldokontrolgrænse på henholdsvis 100, 200, 300, 400, 500, 600 og 700 kr. Beløbene er inkl. moms og vedrører kun dine samtaler. Bemærk at opkald foretaget via forvalgskode og fast operatørvalg ikke tæller med. Registrering af blandt andet opkald til udlandet og særtjenester kan dog være nogle dage forsinket. 

Ved telefonlukning vil du modtage en skriftlig bekræftelse. Det er ikke muligt at foretage opkald når din telefon er lukket.

Tilmelding via kundeservice

Du har mulighed for at bestille Saldokontrol samtidig med at du opretter et fastnetabonnement hos Mit Tele.
Har du allerede et fastnetabonnement hos Mit Tele kan du tilmelde dig Saldokontrol ved at henvende dig til Mit Teles kundeservice på 7023 0600.

Hvad koster saldokontrol?

Det koster ikke noget at være tilmeldt saldokontrol.

Abonnementsvilkår for Saldokontrol

Du kan abonnere på Saldokontrol, således at din telefon spærres for udgående opkald, når forbruget overskrider et, mellem dig og Mit Tele, aftalt beløb. Der vil dog ikke blive spærret for opkald til alarmtjenesten 112 eller opkald via frit operatørvalg. Generelt opdateres saldooplysninger som minimum med et interval på 24 timer. I en række tilfælde som f.eks. ved udlandsopkald, roaming eller opkald til særtjenester m.v. kan opdateringen dog finde sted med nogen forsinkelse. Du kan ophæve en Saldokontrol ved at ringe til Mit Teles kundeservice og oplyse den tildelte servicekode.