Fastnet - Fejlmelding


Er du kunde hos Mit Tele?
Bemærk, at du skal kontakte dit eget teleselskab, hvis du ikke er kunde hos os.

Før du ringer: Lav en test
Fejlmeldinger skyldes ofte, at der er fejl i kundernes tilsluttede apparater.

Test derfor først, om det skulle være tilfældet for dig:
1. Frakobl apparatet i 15 minutter. Sæt stikket i igen og prøv, om det virker.
2. Test apparatet i flere stik i huset, så det kan afkræftes, at fejlen findes her.

Vær i øvrigt opmærksom på, at der kan forekomme fejl på telefonen, hvis et kabel er gravet over, eller hvis der er fugt i en fordelerboks.

Sådan anmelder du en fejl
Virker din telefon stadig ikke trods ovenstående test, så ring til vores Kundeservice.

Husk blot at:
1. Ringe fra en anden telefon end din fastnettelefon.
2. Frakoble dit udstyr ved telefonstikket inkl. alle fastnettelefoner og andet udstyr, som er tilkoblet modem og Homeboks.
3. Have dit telefonnummer klar - og være ved adressen.

Mit Tele Kundeservice er klar til at hjælpe dig og kan kontaktes på 70 23 06 00.