Installation og support


Fejlmelding af dit bredbåndstelefoni

Er din bredbåndstelefoni forbindelse pludselig afbrudt, kan det være en fejl på forbindelsen, men i mange tilfælde skyldes det faktisk en løs forbindelse, eller udstyr der er forkert tilsluttet ude på din adresse.

Tjek at alle ledninger sidder korrekt. Frakobl dem gerne og slut dem til igen. Sluk  for strømmen til dit udstyr i 5 minutter og prøv så igen. 
Virker bredbåndet, test i så fald telefonerne en efter en, sat direkte på det trådløse modem.

Du kan med fordel se på vores vejledning, hvordan udstyret skal sættes op:

Homebox 4

Homebox, HGW4, trådløst modem

Homebox 3

Homebox, HGW3, trådløst modem

Homebox 3

Homebox, HGW2 trådløst modem

1 ports modem

Installation af 1 ports Modem (ADSL)

1 ports modem

Installation af 1 ports Modem (VDSL)

Sagem Fastn 3504

SAGEM Fast 3504 WGW trådløst modem