Bredbåndssupport (Vejledninger/Guides)


Guides til opsætning af routere og netkort

Homebox 4

Homebox, HGW4, trådløst modem

Homebox 3

Homebox, HGW3, trådløst modem

Homebox 3

Homebox, HGW2 trådløst modem

1 ports modem

Installation af 1 ports Modem (ADSL)

1 ports modem

Installation af 1 ports Modem (VDSL)

Sagem Fastn 3504

SAGEM Fast 3504 WGW trådløst modem

Fejlmelding af dit bredbånd

Er din bredbåndsforbindelse pludselig afbrudt, kan det være en fejl på nettet, men i mange tilfælde skyldes det faktisk en løs forbindelse, eller udstyr der er forkert tilsluttet ude på din adresse.

Tjek at alle ledninger sidder korrekt. Frakobl dem gerne og slut dem til igen. Sluk evt. for strømmen til dit udstyr i 5 minutter og prøv så igen.

Har du en trådløs router eller andet udstyr tilsluttet, skal dette frakobles, inden du fejlmelder. Det er også vigtigt at du sidder ved din tændte computer, når du ringer ind.

Fejlmelding skal ske til kundeservice på telefon 7023 0600.

Teoretisk hastighed

Ved for lang afstand mellem telefoncentralen og din husstand, vil der være risiko for, at din Mit Tele bredbåndsforbindelse ikke kan opnå den fulde hastighed. Du kan her se de teoretiske hastigheder.

 


Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål under vores hjemmeside, kan du altid kontakte kundeservice.