Bredbåndssupport (Vejledninger/Guides)
Guides til opsætning af routere og netkort
Fejlmelding af dit bredbånd
Er din bredbåndsforbindelse pludselig afbrudt, kan det være en
fejl på nettet, men i mange tilfælde skyldes det faktisk en løs
forbindelse, eller udstyr der er forkert tilsluttet ude på din
adresse.
Tjek at alle ledninger sidder korrekt. Frakobl dem gerne og slut
dem til igen. Sluk evt. for strømmen til dit udstyr i 5 minutter og
prøv så igen.
Har du en trådløs router eller andet udstyr tilsluttet, skal
dette frakobles, inden du fejlmelder. Det er også vigtigt at du
sidder ved din tændte computer, når du ringer ind.
Fejlmelding skal ske til kundeservice på telefon 7023 0600.
Teoretisk hastighed
Ved for lang afstand mellem telefoncentralen og din husstand,
vil der være risiko for, at din Mit Tele bredbåndsforbindelse ikke
kan opnå den fulde hastighed. Du kan her se de teoretiske hastigheder.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål under vores hjemmeside,
kan du altid kontakte kundeservice.