Min telefon er i stykker - hvad
gør jeg?
Hvis du har modtaget en defekt telefon, skal
du ikke returnere den. Skynd dig i stedet at
sende os en mail til kundeservice@mittele.dk
eller at ringe til 7023 0600 - så finder vi en hurtig løsning og
kontakter dig.
Hvordan bruger jeg min fortrydelsesret?
Inden der er gået 14 dage fra din modtagelse af varen, skal du
ringe til Mit Tele på 7023 0600 eller sende os en e-mail til kundeservice@mittele.dk
Hvis du har købt en telefon, som du ønsker at returnere, skal du
indenfor yderligere 14 dage sende den retur med den pakkelabel, som
lå i kassen sammen med telefonen. Husk at gemme pakkenummeret.
Skal jeg sende mit simkort retur?
Hvis du kun har oprettet et abonnement, og ikke har købt en
telefon, behøver du ikke at returnere noget. Du skal blot sikre dig
at du har informeret Mit Tele om at du ønsker at fortryde
købet.
Når Mit Tele har fået besked via mail til kundeservice@mittele.dk eller
ved at ringe til 7023 0600, så kan du klippe dit simkort over og
smide det ud.
Kan jeg fortryde, hvis jeg har taget varen/ydelsen i brug?
Når du har købt en vare via fjernsalg, har du lov til at prøve
den og fortryde.
Hvis du har brugt din talepakke, skal du betale for forbruget,
men bliver ikke opkrævet for opsigelsesvarsel, når du fortryder
indenfor fristen.
Hvis du f.eks. har købt en ekstra datapakke, men har fortrudt,
skal du kun betale for den periode, du har brugt pakken.
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til min
fortrydelse?
Du kan altid sende os en e-mail på adressen kundeservice@mittele.dk eller
ringe på 7023 0600 hvis du har spørgsmål, som ikke er besvaret her
på siden.
Hvis det drejer sig om en pakke, du har sendt retur, er det
altid en god idé at have skrevet pakkenummeret ned, og oplyse os
det, når du henvender dig. På den måde kan vi hurtigt tjekke op på
hvor din pakke er henne.