Fortryd Mobil og Mobilt Bredbånd


Min telefon er i stykker - hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en defekt telefon, skal du ikke returnere den. Skynd dig i stedet at sende os en mail til kundeservice@mittele.dk  eller at ringe til 7023 0600 - så finder vi en hurtig løsning og kontakter dig.

Hvordan bruger jeg min fortrydelsesret?

Inden der er gået 14 dage fra din modtagelse af varen, skal du ringe til Mit Tele på 7023 0600 eller sende os en e-mail til kundeservice@mittele.dk

Hvis du har købt en telefon, som du ønsker at returnere, skal du indenfor yderligere 14 dage sende den retur med den pakkelabel, som lå i kassen sammen med telefonen. Husk at gemme pakkenummeret.

Skal jeg sende mit simkort retur?

Hvis du kun har oprettet et abonnement, og ikke har købt en telefon, behøver du ikke at returnere noget. Du skal blot sikre dig at du har informeret Mit Tele om at du ønsker at fortryde købet.

Når Mit Tele har fået besked via mail til kundeservice@mittele.dk eller ved at ringe til 7023 0600, så kan du klippe dit simkort over og smide det ud.

Kan jeg fortryde, hvis jeg har taget varen/ydelsen i brug?

Når du har købt en vare via fjernsalg, har du lov til at prøve den og fortryde.

Hvis du har brugt din talepakke, skal du betale for forbruget, men bliver ikke opkrævet for opsigelsesvarsel, når du fortryder indenfor fristen.

Hvis du f.eks. har købt en ekstra datapakke, men har fortrudt, skal du kun betale for den periode, du har brugt pakken.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til min fortrydelse?

Du kan altid sende os en e-mail på adressen kundeservice@mittele.dk eller ringe på 7023 0600 hvis du har spørgsmål, som ikke er besvaret her på siden.

Hvis det drejer sig om en pakke, du har sendt retur, er det altid en god idé at have skrevet pakkenummeret ned, og oplyse os det, når du henvender dig. På den måde kan vi hurtigt tjekke op på hvor din pakke er henne.