Fortryd Fastnet
Hvordan bruger jeg min fortrydelsesret?
Salg af en
fastnetforbindelse inkl. bredbåndstelefoni (VoIP) ,
bredbåndsforbindelse og Bredbånds TV anses som en tjenesteydelse,
og derfor starter de 14 dages fortrydelsesfrist iht.
forbrugeraftaleloven med at løbe fra aftalens indgåelse. Dvs. fra
den dag, hvor kunden modtager en mail med ordrebekræftelse samt
information om fortrydelsesreglerne/fristen.
Kan jeg fortryde, hvis jeg har taget abonnementet i brug?
Hvis du har haft forbrug på abonnementet skal du betale for
forbruget, men bliver ikke opkrævet for opsigelsesvarsel, når du
fortryder indenfor fristen.
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til min
fortrydelse?
Du kan altid sende os en e-mail på adressen kundeservice@mittele.dk
eller ringe på 7023 0600 hvis du har spørgsmål, som ikke er
besvaret her på siden.
Hvis det drejer sig om en pakke, du har sendt retur, er det
altid en god idé at have skrevet pakkenummeret ned, og oplyse os
det, når du henvender dig. På den måde kan vi hurtigt tjekke op på
hvor din pakke er henne.