Fortryd Fastnet


Hvordan bruger jeg min fortrydelsesret?

Salg af en fastnetforbindelse inkl. bredbåndstelefoni (VoIP) , bredbåndsforbindelse og Bredbånds TV anses som en tjenesteydelse, og derfor starter de 14 dages fortrydelsesfrist iht. forbrugeraftaleloven med at løbe fra aftalens indgåelse. Dvs. fra den dag, hvor kunden modtager en mail med ordrebekræftelse samt information om fortrydelsesreglerne/fristen.

 

Kan jeg fortryde, hvis jeg har taget abonnementet i brug?

Hvis du har haft forbrug på abonnementet skal du betale for forbruget, men bliver ikke opkrævet for opsigelsesvarsel, når du fortryder indenfor fristen.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til min fortrydelse?

Du kan altid sende os en e-mail på adressen kundeservice@mittele.dk eller ringe på 7023 0600 hvis du har spørgsmål, som ikke er besvaret her på siden.

Hvis det drejer sig om en pakke, du har sendt retur, er det altid en god idé at have skrevet pakkenummeret ned, og oplyse os det, når du henvender dig. På den måde kan vi hurtigt tjekke op på hvor din pakke er henne.