Mailserver

Sådan ændrer du mailserver


OBS

I nogle tilfælde skal der markeres/afmarkeres i SSL. Test først og fremmest, hvor der er markeret i SSL, som vist i vejledningerne. Hvis det ikke virker, så prøv at afmarkere i indgående SSL - eller helt afmarkere SSL.

Sådan ændrer du mailserver (Outlook)

Download og følg denne vejledning for at ændre mailserver i Microsoft Outlook 

<<Download guide til Outlook her>>

 

Sådan ændrer du mailserver (Live Mail)

Download og følg denne vejledning for at ændre mailserver i Microsoft Live Mail

<<Download guide til Live Mail her>>

 

Sådan ændrer du mailserver (Iphone/iPad Mail)

 

Download og følg denne vejledning for at ændre mailserver på Apple iPhone

<<Download guide til iPhone her>> 

 

Sådan ændrer du mailserver (Android)

Download og følg denne vejledning for at ændre mailserver på Android-telefoner

<<Download guide til Android her>>

 

Sådan ændrer du mailserver (Thunderbird)

Download og følg denne vejledning for at ændre mailserver i Thunderbird

<<Download guide til Thunderbird Mail her>>


 

Sådan ændrer du mailserver (Windows 10 Mail App)

Download og følg denne vejledning for at ændre mailserver i Windows 10 Mail App

<<Download guide til Windows 10 Mail App her>>

 


Til dig der bruger Webmail

!          Log på https://webmail.mittele.dk med disse informationer:

Brugernavn: Din DLG e-mail adresse

Kodeord:  Dette har du allerede modtaget pr. mail sammen med en vejledning.

!          Tryk "Log på"

 ------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du brug for hjælp?

Du kan altid kontakte Kundeservice på telefonnummer 7023 0600. De sidder klar på telefonen til at hjælpe dig.