Kundeservice

Husk at du 24 timer I døgnet - 365 dage om året har adgang til at se dine regninger samt tyverispærre din mobiltelefon via vores Selvbetjening.
Har du en serviceaftale på din fastnet og eller bredbåndslinje, har du mulighed for at fejlmelde døgnet rundt på tlf.: 70 23 06 00 eller mail kundeservice@mittele.dk



 

Kontakt oplysninger

Mit Tele
Ørestads Boulevard 45
2300 København S          
Tlf: 7023 0600
CVR-nr: 25813286

Mandag-Fredag. kl. 8:00 - 12:00.

Kontakt via mail:

E-mail:

kundeservice@mittele.dk

Bemærk at der er en sagsbehandlingstid på 3-5 hverdage. Ved hastesager bedes du kontakte os telefonisk.

Fejlmelding og Spærring

Fejlmelding af Bredbånd, Fastnet eller Parabol: 
tlf.: 7023 0600 (Du kan fejlmelde hele døgnet, med en Serviceaftale. Alternativt kan du fejlmelde inden for normale åbningstid)